Post Scriptum: wat niet aan bod kwam - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu Post Scriptum: wat niet aan bod kwam - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu

Post Scriptum: wat niet aan bod kwam

Door: Tien

Blijf op de hoogte en volg Tineke

03 Februari 2011 | Gambia, Banjul

Teveel, merk ik als ik de foto's bekijk.

De mannen van het elektronische hart van Gunjur, Gamtel, die in de buitenlucht "kantoor houden" omdat de boel verbouwd wordt.

De schapen in de straten met hun kleine lammetjes, de vogels, de vlinders..

Het interieur van Djanko, opgefleurd met Trudezka's prachtige lintengordijn en solarlamp

De buurjongetjes in Gunjur die de "coppa" wonnen (voetbal)

De broer van Djanko en zijn vrienden die een "coppa" wonnen (ook voetbal)

De Preschool waar ik vorig jaar les gaf en waar ik zo onder de indruk was van wat er in een jaar allemaalgebeurd is

Alagie en Sering, mijn grote buurjongens die altijd zo lief lachen, op de thuisbasis in Gunjur

Stof kopen voor tassen in Banjul met Miss Mandy en Mama en uit je dak gaan op de markt

Televisie-kijken-derde-rang op de galerij van Djanko's compound

Andries en Tineke1 op bezoek en bier drinken in Project Lodge

..ik ga nog wat foto's hiervan plaatsen. Maar wees gewaarschuwd: geen ondertitels. Met de tekst hierboven moet het niet moeilijk zijn te begrijpen wat wat is. Veel kijkplezier!

• 03 Februari 2011 - 22:45

Marjet:

Leuk!! Ik verheug me. Blijf lekker doorschrijven in Amsterdam: is goed voor jouen ook goed voor ons lezers!! Wij houden van je!
    XX

• 04 Februari 2011 - 23:42

Andries Ouseman:

Ndakh buga ngama??
    Jow Sopanala !

• 06 Februari 2011 - 15:59

Tien Zelf:

mijn Mandinka is niet zo goed vrees ik Ousman!! Kom ook pas een paar jaar daar.;-)
    Is iets met geld toch?? Ach.. het gaat eigenlijk altijd over geld daar..

• 08 Februari 2011 - 19:46

Trudezka:

Hee tien!

Wat grappig dat je het lintengordijn en de solarlampen daar had.
    Krijg steeds meeltjes zonder inhoud en een mms bericht van je ,maar heb geen mms gsm.
    Alles goed met je? al een beetje geacclamatiseerd.....?

De trudezkabeste groetjes!!!!