53 donderdag 14 januari 2010 - Reisverslag uit Brikama, Gambia van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu 53 donderdag 14 januari 2010 - Reisverslag uit Brikama, Gambia van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu

53 donderdag 14 januari 2010

Door: Tien

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 Januari 2010 | Gambia, Brikama

donderdag 14 januari 2010 - internetpoint Brikama

Hier word je dus slank van: uren in een internetpoint zonder eten of drinken. En slechts drie e-mails verstuurd! Verder hou ik gewoon vol en geniet waar het kan. Genoeg mogelijkheden nog. Ritje in de GillyGilly hier naartoe is al heerlijk!

Aanstaande zondag ga ik mijn zestigste verjaardag vieren in Boboi. Het eten wordt verzorgd door Mr.Manlafi, de baobabjuice door M. Ze gaan ook samen de boodschappen ervoor doen. Morgen ga ik de andere drankjes proberen op de kop te tikken. Veel Afrikanen met aanhang en Engelsen en ons eigen Nederlandse familietje.. Ben heel benieuwd. Morgen haal ik mijn chique jurk op. Zwaar geborduurde chintz, paarsblauwe wrappa (wikkelrok) met oker kaftan eroverheen. En ook nog een turquoise lange blouse op een patchwork wrappa. Kortom, ik doe niet onder voor de moeders tijdens een Naming Ceremony..

Liefs van bijna-Mamamuso / grootmoeder Tien

• 14 Januari 2010 - 18:27

10-eke:

Ah, Tien, foto nr. 13....Wat ontroerend mooi! Kus 10-eke

• 15 Januari 2010 - 09:05

Ben S:

Hallo tineke
    Ik geniet van je verhalen en leef met je mee: van dampo en diclofenac tot Mozart en Mariatou. Geniet zondag van je verjaardag. Gefeliciteerd vast!

• 15 Januari 2010 - 10:49

Trudeska:

De djembeeclub is heeeeeeeel erg blij met jou initatief om stof te kopen.Ben nu op je site maar zie niets van de maat meten.Heb wel van 17 mensen de m-l-xl maten .( een meer)Heb je daar genoeg aan? liefs :)veel pret 10 op je verjaardag!

• 15 Januari 2010 - 10:59

Trudeska:

p.s. Doe je ook nog de majorettenvereniging?..:)

• 16 Januari 2010 - 18:15

Juul:

ha tien, op je verjaardag zal je wel niet achter internet zitten als ik zo t programma bekijk! Ben en ik smullen van je verhalen. Ik heb zelf geboekt voor 3 - 17 maart maar dan bij jij alweer terug en hebben we mekaar allang weer gesproken. De sneeuw smelt hier, je verjaardag nu een keer in de zon!Een heel mooi feest morgen!Dikke zoen, Juul

• 17 Januari 2010 - 07:53

10-eke:

Tien, heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Hoera!

• 17 Januari 2010 - 16:15

Warme groet uit kikkerland. Anke & de rest

• 17 Januari 2010 - 16:51

Marjet:

ha Tien!

Alvast gefeliciteerd voor morgen!! Een prachtige leeftijd voor een prachtige vrouw! Ik hoop dat je een heel erg leuk feest hebt vandaag in Boboi en dat je je echt jarig voelt. Een kaartje van ons is onderweg via Vianen. Een nog hele mooie tijd daar gewenst en kom lekker terug in Amsterdam, we zijn vast wat aan t opwarmen, zodat de overgang niet te groot voor je wordt ;-) Bijna alle sneeuw is weg.
    Veel liefs!!

Marjet

• 17 Januari 2010 - 18:32

Annelies:

happy birthday to you, happy birthday to you,
    happy birthday dear Tineke, happy birthday to you!

• 18 Januari 2010 - 07:09

Ben:

HOI 10-EKE, VAN HARTE MET JE VERJAARDAG. HET ZIT ER WEER BIJNA OP IN HET WARME AFRIKA, ALVAST EEN WARM WELKOM TERUG GEWENST, DE TEMPERATUREN GAAN HIER NET WEER IETS OMHOOG.
    TOT BINNENKORT,
    BEN